Service Manager Commercial Platform
Lelystad
16,42 per uur
40 uur 5 dagen p.w.
LBO, MAVO, VMBO
Commercial Platform
Het Commercial Platform is verantwoordelijk voor de digitale ontwikkeling op 4 gebieden: Parking & Mobility, Commercial Terminal Services (retail, horeca, services, Premium services en Media), Commercial Real Estate en Marketing & Customer Experience. De afdeling bestaat uit multidisciplinaire teams (ca. 60 FTE) met een end-2-end verantwoordelijkheid voor het creëren, ontwikkelen en onderhouden van nieuwe en bestaande business applicaties, producten en services. Zo informeren we passagiers zo persoonlijk mogelijk via onze digitale kanalen (app, website en verschillende fysieke contactpunten in de terminal) zodat ze geïnformeerd en zorgeloos op reis kunnen. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een Agile Service Manager.
De teams weerspiegelen het belang dat digitale en commerciële activiteiten voor Schiphol Group hebben, zodat we onze hoge ambities op het gebied van onder andere kwaliteit, winstgevendheid, klantbeleving en duurzaamheid kunnen waarmaken. Gezamenlijk zorgen we voor waarde creatie voor zowel de passagiers, bezoekers, huurders, business- en mediapartners en ontwikkelen we een unieke en dynamische ontmoetingsplek voor werk en reizen.
Functiebeschrijving
In deze rol houd je je bezig met service operation, financial management, service strategy en service design rondom de passenger flow diensten. We zijn op zoek naar een Agile Service manager die een werkende oplossing boven documentatie stelt. Je borgt en optimaliseert processen met tooling, maar verliest de interactie en het doel niet uit het oog. Je bewaakt de kwaliteit van de oplossingen die we voor onze klanten ontwikkelen of gecreëerd hebben.
Jij bent
We zijn op zoek naar Agile Service Manager die ITIL gecertificeerd is, bij voorkeur ITIL4 en ervaring heeft met het werken in een Agile omgeving en deze methodieken ook goed weet samen te brengen. Zoals benoemd stel je een werkende oplossing boven documentatie en verlies je de interactie en het doel niet uit het oog.
Bovendien zoeken wij een communicatieve Agile Service Manager die:
- Minimaal 5 jaar ervaring heeft in een soortgelijke rol
- Flexibel is en om kan gaan met een veranderende omgeving
- Pragmatisch en initiatief neemt
- Een innovatieve mindset heeft
- Goed is in onderhandeling en oplossingsgericht HBO of WO denk- en werkniveau
Wij bieden
Royal Schiphol Group is in meerdere opzichten een dynamisch bedrijf. Daarom stimuleren en ondersteunen wij dat ook onze medewerkers, letterlijk en figuurlijk in beweging blijven. Je kunt verder rekenen op een uitstekend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- (schaal 12: van 4.204 tot 5.901 euro op basis van 36 uur)
- 6,75% vaste eindejaarsuitkering
- Een inspirerende en dynamische werkomgeving met gedreven collega’s
Jouw contactpersoon
Wil je meer weten over de functie of solliciteren, dan kun je altijd contact opnemen met Haico de Kroon: 06-10675212 (WhatsApp) of [email protected].
Sluit deze rol aan bij jouw ervaring en ambities, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Je kunt direct met je CV en motivatiebrief solliciteren via onderstaande button. Sollicitaties per mail kunnen we helaas niet in behandeling nemen. Een veiligheidsonderzoek (VGB B-Burgerluchtvaart) is onderdeel van de onboarding.